Menu

Filters

  • Resultaten gevonden in

Retourzendingen

Retourzendingen

Retourzendingen

Ik wil iets terugsturen... WAT NU?!

Heeft u iets ontvangen dat u wilt retourneren? Dat kan in 3 eenvoudige stappen:
1. Vul alle verplichte velden in van het retourformulier en druk op ‘Verzenden’ onderaan het formulier. U ontvangt daarna een (printbare) bevestigingsmail met de ingevulde gegevens.
2. Verpak de te retourneren artikelen zo goed mogelijk in en voeg een Kopie van de Bevestigingsmail toe in de doos of envelop.
3. Onze vervoerder komt het pakket bij u ophalen met uitzondering van de brievenbuspakjes die u via ons antwoordnummer retour stuurt.
4. Bij Productklachten is het verplicht om het veld ‘Toelichting’ in te vullen. Graag de klacht zo volledig mogelijk omschrijven en indien aanwezig een lot- of batchnummer vermelden met eventueel een expiratiedatum.
Contactgegevens
 
Te retourneren artikelen
 
ARTIKEL 1
 

Bij “Klacht product” als reden van retour is een toelichting verplicht. Geef in het veld “Toelichting” alle bijzonderheden op wat betreft kleur, geur, geluid, textuur, toepassing, kwaliteit, functionaliteit enz...

ARTIKEL 2
 

Bij “Klacht product” als reden van retour is een toelichting verplicht. Geef in het veld “Toelichting” alle bijzonderheden op wat betreft kleur, geur, geluid, textuur, toepassing, kwaliteit, functionaliteit enz...

ARTIKEL 3
 

Bij “Klacht product” als reden van retour is een toelichting verplicht. Geef in het veld “Toelichting” alle bijzonderheden op wat betreft kleur, geur, geluid, textuur, toepassing, kwaliteit, functionaliteit enz...

ARTIKEL 4
 

Bij “Klacht product” als reden van retour is een toelichting verplicht. Geef in het veld “Toelichting” alle bijzonderheden op wat betreft kleur, geur, geluid, textuur, toepassing, kwaliteit, functionaliteit enz...

ARTIKEL 5
 

Bij “Klacht product” als reden van retour is een toelichting verplicht. Geef in het veld “Toelichting” alle bijzonderheden op wat betreft kleur, geur, geluid, textuur, toepassing, kwaliteit, functionaliteit enz...

ARTIKEL 6
 

Bij “Klacht product” als reden van retour is een toelichting verplicht. Geef in het veld “Toelichting” alle bijzonderheden op wat betreft kleur, geur, geluid, textuur, toepassing, kwaliteit, functionaliteit enz...

De door u verstrekte gegevens worden uitsluitend gebruikt om de retouren te verwerken. Zie ook de Privacyverklaring op deze website.