HENRY SCHEIN OP ‘WORLD’S MOST ADMIRED COMPANIES’-LIJST VAN FORTUNE VOOR HET 20e ACHTEREENVOLGENDE JAAR

Fortune 500

Het bedrijf staat voor het derde achtereenvolgende jaar op de eerste plaats in zijn branche

Melville | 10 februari 2021

Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) kondigde vandaag aan dat Henry Schein in 2021 voor het 20e achtereenvolgende jaar genoemd is voor de “World’s Most Admired Companies”-lijst van FORTUNE®. Bovendien eindigde Henry Schein ook op de eerste plaats in de categorie groothandel: gezondheidszorg en wel voor het derde achtereenvolgende jaar.
“De wereld is het voorbije jaar enorm veranderd door de COVID-19-pandemie, maar de inzet van Team Schein om een positieve bijdrage te leveren aan de gezondheidszorg over de hele wereld is alleen maar sterker geworden,” aldus Stanley M. Bergman, Chairman of the Board en Chief Executive Officer van Henry Schein. “Deze eer is een bevestiging van het harde werk en de toewijding van onze 19.000 Team Schein Members over de hele wereld, die de motor achter ons succes zijn en de basis vormen van onze inspanningen om ‘gezondheid te bewerkstelligen'.”
Volgens FORTUNE is de lijst van de “World’s Most Admired Companies” de bekroning van de reputatie van de onderneming. FORTUNE heeft de complete ranglijst gepubliceerd op zijn website.