HENRY SCHEIN ORGANISEERT HET MONDIALE VIRTUELE MEDIA-EVENEMENT

CEO Stan Bergman

HENRY SCHEIN ORGANISEERT HET MONDIALE VIRTUELE MEDIA-EVENEMENT 'MANAGING THROUGH CRISIS FOR A STRONGER TOMORROW'

Tijdens een briefing met wereldwijde media op het gebied van tandheelkunde bespreken managers van Henry Schein de belangrijkste lessen uit de coronapandemie, ontwikkelingen in de tandheelkundige branche en zakelijke updates

Melville (VS) | 4 maart 2021

Henry Schein, Inc. (Nasdaq: HSIC) heeft een mondiaal virtueel media-evenement georganiseerd tijdens de Chicago Midwinter Dental Meeting, die als titel 'Managing Through Crisis for a Stronger Tomorrow' had, waarin het management van het bedrijf zijn kijk op de toekomst van tandheelkunde binnen de context van de coronapandemie heeft gepresenteerd.
Bij de start van het evenement, dat op 25 februari 2021 werd gehouden, presenteerde Stanley M. Bergman, Henry Schein’s Chairman of the Board en Chief Executive Officer de belangrijkste lessen uit de coronapandemie, bijvoorbeeld dat tandartsen over de hele wereld een belangrijke rol als front-line responders tijdens de pandemie kunnen spelen, alsmede het belang van de betrokkenheid van tandheelkundigen bij het afnemen van coronasneltesten en het toedienen van coronavaccinaties.
"Het afgelopen jaar is een enorme uitdaging geweest voor het tandheelkundige beroep en voor de samenleving in het algemeen,", aldus dhr. Bergman. "Wij zijn optimistisch dat tandheelkundige teams wereldwijd sterker uit de crisis zullen komen, aangezien ze de toepassing van digitale technologieën zullen versnellen waardoor de zorg wordt verbeterd."
Na de presentatie van dhr. Bergman gaf Jonathan Koch, Senior Vice President en Chief Executive Officer van de Global Dental Group van Henry Schein inzicht in de ondersteuning door de Global Dental Group van klanten doorheen de coronapandemie en hij schetste zijn visie over nieuwe ontwikkelingen op de mondiale dentale markt.
Zes bijkomende managers van Henry Schein vertelden ook hoe hun regio's met de uitdagingen door corona zijn omgegaan en gaven belangrijke zakelijke updates binnen hun regio: A.J. Caffentzis, President, US Dental Distribution; Andrea Albertini, President, EMEA Dental Distribution Group; René Willi, President, Global Dental Surgical Group; Prashant Ohri, Vice President en General Manager, Henry Schein Canada; en David Brous, President, Strategic Business Units en Asia Pacific en Brazil Dental.
"Vanaf het begin van de pandemie is Henry Schein’s Global Dental Group flexibel gebleven op het vlak van de dienstverlening aan onze klanten, onze leveranciers, onze Team Schein Members en de gemeenschappen waarin we leven en werken," vertelde dhr. Koch. "Terwijl het tandheelkundige beroep zich blijft ontwikkelen, blijft ons team vasthouden aan een flexibele aanpak, zodat klanten 'op ons kunnen vertrouwen' en veel verschillende oplossingen worden geboden zodat tandheelkundige professionals zich kunnen richten op het verstrekken van hoogwaardige zorg."
Om het mondiale media-evenement van Henry Schein terug te bekijken, klik hier.